Jak w 2025 działają social media? Czy warto inwestować w social selling i employer branding? Co jest efektywne, a co można pominąć?
|
|
Uczestnicy dowiedzą się, które platformy społecznościowe są obecnie najbardziej efektywne w strategiach B2B oraz jakie nowe funkcje warto wykorzystać w działaniach marketingowych i employer brandingowych. Pozwoli to uniknąć inwestowania czasu i zasobów w kanały o niskiej skuteczności.
Webinar pokaże, jak wykorzystać social selling do budowania relacji biznesowych i pozyskiwania nowych klientów. Prezesowie i zarządy firm zyskają konkretne wskazówki, jak zespoły sprzedażowe mogą wykorzystać media społecznościowe do generowania wartościowych leadów i zwiększenia sprzedaży.
Uczestnicy poznają sprawdzone metody employer brandingu, zarówno w działaniach zewnętrznych (jak przyciągać talenty), jak i wewnętrznych (jak zwiększać zaangażowanie obecnych pracowników)
Webinar przedstawi nowoczesne narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, które mogą znacząco usprawnić działania marketingowe i employer brandingowe. Automatyzacja tworzenia treści, personalizacja komunikacji czy monitorowanie wizerunku marki online – uczestnicy dowiedzą się, jak zwiększyć efektywność swoich działań przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów operacyjnych.
TEMAT WYDARZENIA: Jak w 2025 działają social media. Czy warto inwestować w social selling i employer branding. Co jest efektywne a co można pominąć?
TERMIN (DATA I GODZINA): 14 maja 2025, 10:00-11:00
MIEJSCE: spotkanie online
AGENDA:
Jak w 2025 działają social media. Czy warto inwestować w social selling i employer branding. Co jest efektywne a co można pominąć?
- Jak social media i digital wpisuje się strategię sprzedaży i marketingu firm B2B
- Krótkie omówienie specyfiki platform social media i ich roli w marketingu i employer brandingu
- Kluczowe trendy i zmiany w social mediach na 2025
- Social selling – strategia i korzyści
- Employer branding – działania wewnętrzne i zewnętrzne
- AI w social media i employer brandingu – jak wykorzystać narzędzia do zwiększenia efektywności
- Podsumowanie i rekomendacje
- Sesja Q&A i konsultacje dla zainteresowanych firm
PROWADZĄCY:
Tomasz Napierała – Dyrektor Kreatywny Neon Shake (parter Digitree Group)
Dyrektor Kreatywny i Biznesowy z 20-letnim doświadczeniem na rynku. Współwłaściciel agencji digital 360 - NEON SHAKE. Prowadził prezentacje i warsztaty z klientami w Londynie, Wiedniu, Frankfurcie i Helsinkach. Współgospodarz podcastu Let’s Try AI. Redaktor raportów "Social Media Booste" oraz "AI w Marketingu".
Współpracuje z takimi firmami jak: Decathlon, Western Union, Spotify, Pako Lorente, Sony, Asus, EFL, Fundacja Nutricia, Murapol. EY, Daikin.