Centrum prasowe

Jak w 2025 działają social media? Czy warto inwestować w social selling i employer branding? Co jest efektywne, a co można pominąć?

 

 

 

7 2

 

 

 

REJESTRACJA_udział online 

 

 

 

Uczestnicy dowiedzą się, które platformy społecznościowe są obecnie najbardziej efektywne w strategiach B2B oraz jakie nowe funkcje warto wykorzystać w działaniach marketingowych i employer brandingowych. Pozwoli to uniknąć inwestowania czasu i zasobów w kanały o niskiej skuteczności. 

Webinar pokaże, jak wykorzystać social selling do budowania relacji biznesowych i pozyskiwania nowych klientów. Prezesowie i zarządy firm zyskają konkretne wskazówki, jak zespoły sprzedażowe mogą wykorzystać media społecznościowe do generowania wartościowych leadów i zwiększenia sprzedaży. 

Uczestnicy poznają sprawdzone metody employer brandingu, zarówno w działaniach zewnętrznych (jak przyciągać talenty), jak i wewnętrznych (jak zwiększać zaangażowanie obecnych pracowników) 

Webinar przedstawi nowoczesne narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, które mogą znacząco usprawnić działania marketingowe i employer brandingowe. Automatyzacja tworzenia treści, personalizacja komunikacji czy monitorowanie wizerunku marki online – uczestnicy dowiedzą się, jak zwiększyć efektywność swoich działań przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów operacyjnych. 

 

TEMAT WYDARZENIA: Jak w 2025 działają social media. Czy warto inwestować w social selling i employer branding. Co jest efektywne a co można pominąć? 

TERMIN (DATA I GODZINA): 14 maja 2025, 10:00-11:00 

MIEJSCE: spotkanie online  

  

AGENDA: 

Jak w 2025 działają social media. Czy warto inwestować w social selling i employer branding. Co jest efektywne a co można pominąć?  

  1. Jak social media i digital wpisuje się strategię sprzedaży i marketingu firm B2B 
  2. Krótkie omówienie specyfiki platform social media i ich roli w marketingu i employer brandingu 
  3. Kluczowe trendy i zmiany w social mediach na 2025 
  4. Social selling – strategia i korzyści 
  5. Employer branding – działania wewnętrzne i zewnętrzne 
  6. AI w social media i employer brandingu – jak wykorzystać narzędzia do zwiększenia efektywności 
  7. Podsumowanie i rekomendacje 
  8. Sesja Q&A i konsultacje dla zainteresowanych firm  

 

 

 

REJESTRACJA_udział online 

 

 

 

PROWADZĄCY:

 

Tomasz Napierała – Dyrektor Kreatywny Neon Shake (parter Digitree Group)  

Dyrektor Kreatywny i Biznesowy z 20-letnim doświadczeniem na rynku. Współwłaściciel agencji digital 360 - NEON SHAKE. Prowadził prezentacje i warsztaty z klientami w Londynie, Wiedniu, Frankfurcie i Helsinkach. Współgospodarz podcastu Let’s Try AI. Redaktor raportów "Social Media Booste"  oraz "AI w Marketingu".  

Współpracuje z takimi firmami jak: Decathlon, Western Union, Spotify, Pako Lorente, Sony, Asus, EFL, Fundacja Nutricia, Murapol. EY, Daikin.