Zamówienia organizacji międzynarodowych jako szansa dla polskich firm na ekspansję i rozwój
|
![]() |
„Zamówienia organizacji międzynarodowych jako szansa dla polskich firm na ekspansję i rozwój”
Serdecznie zapraszamy na webinar, który odbędzie się 25 marca 2025 roku pt. „Zamówienia organizacji międzynarodowych jako szansa dla polskich firm na ekspansję i rozwój”.
Korzyści dla uczestników z udziału w wydarzeniu:
Pozyskanie unikatowej wiedzy praktycznej o zamówieniach publicznych największych organizacji międzynarodowych oraz o narzędziach umożliwiających skuteczne wyszukiwanie ww. zamówień publicznych.
IINFORMACJA ZACHĘCAJĄCA INWESTORÓW DO UCZESTNICTWA
TERMIN (DATA I GODZINA): 23 kwietnia 2025 roku (wtorek), o godz. 11:00-13:30
MIEJSCE: Online, na platformie MS Teams.
OPIS WYDARZENIA:
W trakcie szkolenia poruszone będą następujące zagadnienia:
- zamówienia ONZ;
- zamówienia Banku Światowego;
- wyszukiwarka zagranicznych przetargów - nowe narzędzie otwierające zagraniczne rynki;
- zamówienia instytucji Unii Europejskiej.
ADRESACI:
Zapraszamy wszystkie osoby biorące udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia, w szczególności w charakterze wykonawców oraz firmy zainteresowane ekspansją na rynki międzynarodowe.
PROWADZĄCY:
Paweł Sendrowski
Radca prawny, wspólnik zarządzający w Wielkopolskiej Grupie Prawniczej Maźwa, Sendrowski i Wspólnicy sp. k.
Specjalizuje się w zamówieniach publicznych, dyscyplinie finansów publicznych oraz w zakresie prawidłowego wydatkowania środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.
Z ramienia Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego prowadzi kontrolę postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym środków z Unii Europejskiej. Jest autorem komentarza do zasady konkurencyjności oraz do zagadnienia zamówień tego samego rodzaju (w kręgu zainteresowań są również zamówienia udzielane przez podmioty działające w ramach Organizacji Narodów Zjednoczonych). Prowadzi m.in. szkolenia dla Ministerstwa Rozwoju i Technologii, Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu oraz Wolters Kluwer Polska.
Przewodniczący Rady Rozwoju Obszaru Gospodarczego przy Słubicko – Kostrzyńskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej.
Twórca programu do obsługi postępowań o udzielenie zamówienia publicznego „Asystent Postępowania”.
Sebastian Andrzejewski
Młodszy specjalista ds. zamówień publicznych w Wielkopolskiej Grupie Prawniczej Maźwa, Sendrowski i Wspólnicy sp. k.
Magister nauk prawnych, absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. W kancelarii zajmuje się wyszukiwaniem polskich i zagranicznych zamówień publicznych, gromadzeniem dokumentacji do nich oraz wsparciem klientów w procesach rejestracji na platformach przetargowych i składaniu ofert w wybranych zamówieniach. Współautor raportu dla Ministerstwa Rozwoju i Technologii: „Doświadczenia polskich firm w realizacji zamówień organizacji międzynarodowych – 25 PRZYPADKÓW SUKCESU!”
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Magdaleną Juszczak: mjuszczak@ksse.pl lub 511 257 168
UDZIAŁ BEZPŁATNY!
Aby dokonać rejestracji należy kliknąć link poniżej: